Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2023 17:07 - Математика в Евангелията
Автор: hamlet6op Категория: Технологии   
Прочетен: 2605 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 30.05.2023 03:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Универсалното и празното множество са двете лица на бога. Универсалното множество е бог отец, а празното множество е Иисус Христос. Ето цитати от който следва този извод.

                евангелие на Йоан 
гл.10-30.
Аз и Отец едно сме.
гл. 14-11
Вярвайте Ми, че Аз съм в Отца, и Отец е в Мене
гл. 14-30
...иде князът на тоя свят, и в Мене той няма нищо.

гл.16-15
Всичко, що има Отец, е Мое; затова казах, че от Моето ще вземе и ще ви възвести.

прослави Сина Си, за да Те прослави и Син Ти,

гл.17-2
 според както си Му дал власт над всяка плът, та чрез всичко, що си Му дал, да даде тям живот вечен.

3. А вечен живот е това, да познават Тебе, Едного Истиннаго Бога, и пратения от Тебе Иисуса Христа;

5. И сега прослави Ме Ти, Отче, у Тебе Самия със славата, що имах у Тебе преди свят да бъде.

                евангелие на Тома, притча 77
Иисус каза: „Аз съм светлината, която е над всичко. Аз съм всичко: от мен всичко е дошло, и към мен всичко се връща. Разцепи дървото - аз съм в дървото. Вдигни камък - и там ще ме намериш."

Длъжен съм и да спомена и светия дух. Дух идва от глагола духа, което е основна характеристика  на вятъра. Основни свойства на вятъра е сила и посока на действие. След  това пояснение можем да разсъждаваме по цитатите от Евангелията.

                Математическите множества се формират от елементи притежават определено свойство, ако не го притежава е из вън множеството.

Универсалното множество обединява всичко, което съществува като множество във вселената. Празното множество се явява негово допълнение и е задължителна съставна част от всяко множество. Едното се асоциира с безкрайност, а другото с нула. И двете са вид вътрешна неопределеност . Цитат:- Аз и Отец едно сме.

Разликата е в посоката на вниманието на наблюдателя. На вън или на вътре. Важна част от някой квантови експерименти, като експеримента с двата процепа, е отчитането на наличието на наблюдател. Така нулата е вътрешно неопределена, а външно е най-малката определеност.

                Всичко което съществува като материя е всъщност концентрирана енергия и компресирана светлина. Светлината съществува само в движение. Материалните частици всъщност са светлина движеща се в затворена сложна траектория. Светлината е активна движеща се информация. Материята е относително пасивна (архивирана) информация.

                Покоя е относителен, а движението е абсолютно със скоростта на светлината във вакуум.

                Всичко е Ум света е ментален. Математиката доказва, че вселената се подчинява на математическите формули, а в нейните основи е залегнало логическото мислене и развитието на сложните понятия от по прости и елементарни.  




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - hamlet6op,
14.06.2023 22:18
"Покоя е относителен, а движението е абсолютно".
Поздравление за точната мисъл!
Но човекът и обществото не подлежат на математическо моделиране.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hamlet6op
Категория: Забавление
Прочетен: 188122
Постинги: 83
Коментари: 120
Гласове: 323
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031