Постинг
20.12.2012 15:55 -
Евангелие от Тома- дали е истинско или манипулация?
Автор: hamlet6op
Категория: Забавление
Прочетен: 1817 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 19.02.2013 00:13
Прочетен: 1817 Коментари: 0 Гласове:
2
Последна промяна: 19.02.2013 00:13
свободен тълкуване на притчит
9 Исус каза: „Вижте, сеячът излезе, загреба шепа (семена) и (ги) хвърли. Някои паднаха на пътя, дойдоха птици и ги изкълваха. Други пък паднаха върху камък, не се вкорениха в почвата и не дадоха класове със зърно. Трети паднаха върху тръни, тръните ги притиснаха и червеите ги изядоха. Ала други попаднаха върху добра земя и дадоха добро зърно: родиха шейсет мери за мера, и сто и двайсет мери за мера. – За да има успех дадено начинание трябва да се задействат няколко варианта . Тогава може да проработи късмета. Късмета компенсира всички усиля по останалите варианти. Количествената препратка “родиха шейсет мери за мера, и сто и двайсет мери за мера." Всичко което се ражда в физическия свят се подчинява на пропорцията наречена златното сечение, а то се получава чрез завъртане на 60 и 120 градуса. 10 Исус каза: „Аз хвърлих огън върху света и вижте, пазя го, докато лумне." – Започнато ще, бъде довършено. 11 Исус каза: „Това небе ще премине, и онова над него също ще премине. Мъртвите не са живи, а живите не ще умрат. – две хилядолетия ще преминат преди да се наложи христовия дух (христовото съзнание). Мъртвите учения не могат да оказват влияние върху живота на живите. Полезните знания ще се развиват и ще са вечно живи. През дните, когато ядете мъртво, вие го правите живо. Когато пък сте в светлината, какво ще сторите? – Когато усвоявате готови знания вие ги правите живи а, когато измислите нещо ново и полезно какво правите ? В деня, когато сте били едно, две сте станали. Когато обаче станете две, какво ще сторите?" – ще продължите ли да привличате съмишленици и да се развивате ? Може да става загатване за редът на фибоначи. 12 Учениците казаха на Исус: „Знаем, че ще ни оставиш. Кой тогава ще ни бъде водач?" Исус им отвърна: „Където и да сте, ще отидете при Иаков Праведния, заради когото бяха сътворени небето и земята. - Иаков Праведния е истината или достоверната информация. Където и да сте, изучавайте законите на природата и движението на информацията. Използвайте проверената в живота истината. Заради когото бяха сътворени небето и земята. Всяко нещо във вселената се подчинява на конкретни информационни и физически закони. Физическите закони имат информационна интерпретация. 13 Исус каза на своите ученици: „Сравнете ме с нещо и кажете ми, кого наподобявам." Симон Петър му каза: „Ти си като справедлив пратеник." Матей му каза: „Ти приличаш на мъдър философ." Тома му каза: „Учителю, устата ми е неспособна да каже, кого уподобяваш." Исус каза: „Аз не съм ваш учител. Понеже сте пили сте се опиянили от кипящия извор, за който се грижех." - За учениците си Исус е повече от учител той е техен създател, творец, баща, авторитет, бог. И той го взе (Тома - бел. ред.), и се оттегли, и каза му три притчи. Щом Тома се върна при другарите си, те го запитаха: „Какво ти каза Исус?" Тома им отвърна: „Ако ви разкажа една от притчите, която той ми каза, ще вземете камъни и ще ме смажете, а от камъните ще изригне огън и ще ви погълне." – Притчите са за това какво да се разбира от думите отец, син и светия дух. Това е светата тройца. В същност това са трите времена, съответно бъдеще (отец-първопричина), минало (син- следствие) и границата която ги разделя и свързва – настоящето(дух – невидима граница, майка). Това са трите основни действия на математическата логика. Ежедневната логика е обратна, бащата се е родил в миналото, а син го след в бъдещето. Затова другите ученици не биха повярвали. 14 Исус им каза: „Ако постите, ще си навлечете грях, - човек е божествено творение и е длъжен да изпълни своето предизначение а, не да се въздържа от действия. Ако се молите, ще бъдете осъдени, - ако се молите, вероятно се чувствате слаб и виновен, и ще материализирате негативните мисловни нагласи.
,ако давате милостиня, духа си ще увредите. – милостинята не е помощ а се възприема като вит откуп. Като отидете в друга земя и тръгнете из селата, то, ако ви приемат хората, яжте онова, каквото ви гостят и лекувайте там болните. Защото не онова, що влиза в устата, осквернява човека; онова, що излиза из вашата уста, то ви осквернява."
– Дръжте се с хората, като с равни. Ако се отречете от тяхната храна това ще бъде възприето като обида. Отричайки храната им,отричате и тях като достойни хора. 15 Исус каза: „Видите ли оногова, който не е от жена роден, паднете по лице и му се поклонете. Той е вашият Отец." - Човека на който се възхищавате е всъщност вашия бог. 16 Исус каза: „Людете навярно мислят, че съм дошъл на света мир да донеса. Те не знаят, че вражда съм дошъл върху земята да хвърля: огън, меч, война. Защото ще бъдат в дома петима: трима срещу двама и двама срещу трима, баща срещу син и син срещу баща, и сами ще устояват.". – целта е не спокойствие а, създаване на нови взаимоотношения със света около нас. Отново има препратка към златното сечение и неговото най ярко проявление –петолъчката и петоъгълника .
9 Исус каза: „Вижте, сеячът излезе, загреба шепа (семена) и (ги) хвърли. Някои паднаха на пътя, дойдоха птици и ги изкълваха. Други пък паднаха върху камък, не се вкорениха в почвата и не дадоха класове със зърно. Трети паднаха върху тръни, тръните ги притиснаха и червеите ги изядоха. Ала други попаднаха върху добра земя и дадоха добро зърно: родиха шейсет мери за мера, и сто и двайсет мери за мера. – За да има успех дадено начинание трябва да се задействат няколко варианта . Тогава може да проработи късмета. Късмета компенсира всички усиля по останалите варианти. Количествената препратка “родиха шейсет мери за мера, и сто и двайсет мери за мера." Всичко което се ражда в физическия свят се подчинява на пропорцията наречена златното сечение, а то се получава чрез завъртане на 60 и 120 градуса. 10 Исус каза: „Аз хвърлих огън върху света и вижте, пазя го, докато лумне." – Започнато ще, бъде довършено. 11 Исус каза: „Това небе ще премине, и онова над него също ще премине. Мъртвите не са живи, а живите не ще умрат. – две хилядолетия ще преминат преди да се наложи христовия дух (христовото съзнание). Мъртвите учения не могат да оказват влияние върху живота на живите. Полезните знания ще се развиват и ще са вечно живи. През дните, когато ядете мъртво, вие го правите живо. Когато пък сте в светлината, какво ще сторите? – Когато усвоявате готови знания вие ги правите живи а, когато измислите нещо ново и полезно какво правите ? В деня, когато сте били едно, две сте станали. Когато обаче станете две, какво ще сторите?" – ще продължите ли да привличате съмишленици и да се развивате ? Може да става загатване за редът на фибоначи. 12 Учениците казаха на Исус: „Знаем, че ще ни оставиш. Кой тогава ще ни бъде водач?" Исус им отвърна: „Където и да сте, ще отидете при Иаков Праведния, заради когото бяха сътворени небето и земята. - Иаков Праведния е истината или достоверната информация. Където и да сте, изучавайте законите на природата и движението на информацията. Използвайте проверената в живота истината. Заради когото бяха сътворени небето и земята. Всяко нещо във вселената се подчинява на конкретни информационни и физически закони. Физическите закони имат информационна интерпретация. 13 Исус каза на своите ученици: „Сравнете ме с нещо и кажете ми, кого наподобявам." Симон Петър му каза: „Ти си като справедлив пратеник." Матей му каза: „Ти приличаш на мъдър философ." Тома му каза: „Учителю, устата ми е неспособна да каже, кого уподобяваш." Исус каза: „Аз не съм ваш учител. Понеже сте пили сте се опиянили от кипящия извор, за който се грижех." - За учениците си Исус е повече от учител той е техен създател, творец, баща, авторитет, бог. И той го взе (Тома - бел. ред.), и се оттегли, и каза му три притчи. Щом Тома се върна при другарите си, те го запитаха: „Какво ти каза Исус?" Тома им отвърна: „Ако ви разкажа една от притчите, която той ми каза, ще вземете камъни и ще ме смажете, а от камъните ще изригне огън и ще ви погълне." – Притчите са за това какво да се разбира от думите отец, син и светия дух. Това е светата тройца. В същност това са трите времена, съответно бъдеще (отец-първопричина), минало (син- следствие) и границата която ги разделя и свързва – настоящето(дух – невидима граница, майка). Това са трите основни действия на математическата логика. Ежедневната логика е обратна, бащата се е родил в миналото, а син го след в бъдещето. Затова другите ученици не биха повярвали. 14 Исус им каза: „Ако постите, ще си навлечете грях, - човек е божествено творение и е длъжен да изпълни своето предизначение а, не да се въздържа от действия. Ако се молите, ще бъдете осъдени, - ако се молите, вероятно се чувствате слаб и виновен, и ще материализирате негативните мисловни нагласи.
,ако давате милостиня, духа си ще увредите. – милостинята не е помощ а се възприема като вит откуп. Като отидете в друга земя и тръгнете из селата, то, ако ви приемат хората, яжте онова, каквото ви гостят и лекувайте там болните. Защото не онова, що влиза в устата, осквернява човека; онова, що излиза из вашата уста, то ви осквернява."
– Дръжте се с хората, като с равни. Ако се отречете от тяхната храна това ще бъде възприето като обида. Отричайки храната им,отричате и тях като достойни хора. 15 Исус каза: „Видите ли оногова, който не е от жена роден, паднете по лице и му се поклонете. Той е вашият Отец." - Човека на който се възхищавате е всъщност вашия бог. 16 Исус каза: „Людете навярно мислят, че съм дошъл на света мир да донеса. Те не знаят, че вражда съм дошъл върху земята да хвърля: огън, меч, война. Защото ще бъдат в дома петима: трима срещу двама и двама срещу трима, баща срещу син и син срещу баща, и сами ще устояват.". – целта е не спокойствие а, създаване на нови взаимоотношения със света около нас. Отново има препратка към златното сечение и неговото най ярко проявление –петолъчката и петоъгълника .
Руини от 6000-годишен град са открити кр...
На кого пречат славяните? Опасната мисте...
Орфей - християнинът, или синкретизмите ...
На кого пречат славяните? Опасната мисте...
Орфей - християнинът, или синкретизмите ...
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 327
Блогрол
1. heopsovata piramida
2. свещен египетски триъгълник
3. Правилата в социални групи
4. Математика от Платон
5. Математика от Платон II
6. квадратни корени и пирамиди
7. филм за великите пирамиди - на руски
8. извадка от: Движение на Новата Мисъл
9. Ключ за осъзнаване
10. Ванга и гроба на Левски
11. РЕЗЮМЕ НА КНИГИТЕ НА ВАДИМ ЗЕЛАНД - I
12. Числото на фибоначи и неговите свойства
13. за късмета
14. Всичко е Ум(мисъл)?!
2. свещен египетски триъгълник
3. Правилата в социални групи
4. Математика от Платон
5. Математика от Платон II
6. квадратни корени и пирамиди
7. филм за великите пирамиди - на руски
8. извадка от: Движение на Новата Мисъл
9. Ключ за осъзнаване
10. Ванга и гроба на Левски
11. РЕЗЮМЕ НА КНИГИТЕ НА ВАДИМ ЗЕЛАНД - I
12. Числото на фибоначи и неговите свойства
13. за късмета
14. Всичко е Ум(мисъл)?!